2013年8月30日 星期五

遊日十大必買手信!!!(第一至三位)

早前在Facebook page upload 過報紙所提的「遊日十大必買手信」,有讀者希望我可以介紹一下這十大手信可以在哪裏買!咁我就略略講講吧!

但事先聲明,我唔係所有食品都食過架!所以只能簡單講一講,如果你覺得唔好味都唔好賴我呀!




第一位 ﹣ TOKYO BANANA
圖來自tokyo banana 官網

我之前已經獨立介紹過的東京香蕉一般的原味周圍都有得賣但限定口味就要在特定地方先有架咁先夠特別嘛!一盒8個先賣1050yen,而且包裝精美,成為必買手信第一名,當然係實至名歸啦!要買限定味就要去skytree 同東京站喇



第一名的是香蕉布甸味,即係東京站獨有的長頸鹿花紋!你有冇食過呀?!驚男仔唔鐘意食?! 咁就唔洗擔心了,因為tokyo banana的甜度較低,所以同樣受男性歡迎呢!

要重溫或知更多就睇番我之前的介紹吧!

http://niceplaytokyo.blogspot.hk/2013/06/14tokyo-banana.html

Where to buy:
香蕉布甸味限定:東京站 大丸百貨 + 機場

Tokyo Banana 官網: http://www.tokyobanana.jp/

第二位 ﹣ ねんりん家 年輪家 年輪蛋糕 
圖取自年輪家官網



就係佢喇!這張係在東京站內影的!其實年輪家的蛋糕唔止係大丸百貨1/F有,東京站內有,連西武 池袋都有架!年輪蛋糕在日本好多地方都有得賣,但點解個個都鐘意年輪家呢?!雖然而家度度都係用機整蛋糕,年輪家都係一樣,但佢地到而家都仲係人手上糖霜的,所以佢地的脆皮糖霜年輪蛋糕係最受歡迎的!

薄薄的一層一層製作的年輪蛋糕,唔單係遊客鐘意,本地人都成日買的!年輪蛋糕有長久,圓滿等祝福的意思,所以日本人會送年輪蛋糕作為結婚,慶祝生日,BB滿月等等作為賀禮。

但年輪蛋糕的保存期只有一星期左右,所以建議大家到差不多回來的時候才買!

where to buy:
大丸店朝早10點開,到晚上9點關,星期六日就開到8點咋
西武 池袋
SOGO 橫浜

大丸浦和ハルコ店
東京駅 八重洲中央口票閘內
注意:松坂屋 銀座店 已經冇左了, 唔好白行呀!

年輪家官網:http://nenrinya.jp/

第三位 ﹣麻布花林糖     麻布かりんと
圖取自官網
花林糖係日本的一種傳統點心,把小麥粉混合砂糖,水,鹽,蘇打粉等做成棒狀,拿去油炸,最後外裹上黑糖或砂糖製成的一種點心。在古時候,花林糖係上流社會的小食,到後來先傳到民間,令所有人都食得到。可能大家冇聽過,但其實好多日劇同卡通片的主角都成日食架!

麻布花林糖在上年即2012年都只係排十大必買手信的第九位架咋,今年躍升到第三位,一定有佢的過人之處!佢大家快D去買黎試下啦!

where to buy:
麻布十番
西武池袋
西武渋谷
大丸東京
高島屋大阪
高島屋横浜
大丸札幌
大丸神戸
松坂屋名古屋店
羽田空港第2旅客ターミナル南ピア店

麻布花林糖 官網: http://www.azabukarinto.com/

第四至十位容後再介紹~~~

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
https://www.facebook.com/NiceplayTokyo

1 則留言: