2013年6月25日 星期二

香港人去(日本)東京自由行攻略篇(19)-必買手信篇-美肌是常識吧-LULULUN MASK

為左答謝大家嘅厚愛,我今日就介紹大家一款女生朋友推廌嘅面膜啦!

女生朋友喺去日本之前已經將LULULUN面膜列入必買嘅LIST當中,話好多日本雜誌都大力推廌!佢買了一大包42片裝番屋企同媽媽一齊扮靚,仲買左啲7片裝嘅番黎送俾朋友呢!

事實上日本而家好興賣啲大包裝嘅MASK,雖然唔係獨立包裝,冇咁方便,但就因為減省左包裝費,價錢相對平左!如果放喺屋企,一家有幾位美女用,大包裝都冇所謂吧!如果唔想咁大包亦有一啲7片裝嘅俾你選擇。

LULULUN MASK 出左四款面膜,藍色係超級保濕,粉紅係美肌款,白色係美白亮澤。仲有一款係銀色基本款。女生朋友買的係粉紅色包裝!









官網圖話左俾你知,藍色嘅黏度最高,保濕度最高。白色係最清爽,有亮澤嘅效果。粉紅色嘅效果就係白同藍色中間。

包裝後面有註明敷10﹣15分鐘就夠架喇!打開包裝望下先!充滿美容液,一張一張疊得好整齊!係完全冇香味嘅,少左香精,應該唔會咁易敏感吧!


面膜好薄一片,有幾薄? 睇下貼左喺腳上之後好似完全睇唔到咁就知啦!朋友匯報,面膜好易拎出黎,唔會話一拉一片就成疊拉晒出黎咁。而且好貼服,連眼睛都可以貼埋呢! =)

15分鐘後,美容液差唔多都被吸收了!訓左一晚,第二日感覺都唔錯,同有啲亮澤喔!

無論係日本同香港嘅女生朋友都對LULULUN面膜大力推廌,我諗除左因為佢效果唔錯,價錢平(1575YEN,42片,1片先3蚊港幣先左右,朋友話用黎周身敷都抵!)依兩個原因外,好大信心係因為LULULUN面膜係由美容液,面膜紙同鋁質包裝袋都係日本製造架!

保存方法係好多人都會忽略嘅,提醒大家開封後要搵低溫地方儲存,唔好晒住個包裝。仲有要80日內用晒佢呀,放得耐就會乾架喇!

提醒大家,日本有報道說有啲女仔用完後有敏感嘅情況。不過我諗咩牌子都有可能會敏感吧!如果大家擔心買左咁大包之後敏感唔用得嘅話,我建議大家去旅行時可以買包7片裝嘅敷喺手試下先,冇問題先大手入貨啦!=)

唔知女生喜歡我的介紹嗎?

LULULUN 官網:http://lu3.jp/products

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

3 則留言:

  1. 你好呀!我想問係咪東京一D出名既藥妝店都會搵倒架喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,周圍都有得賣!因為它在日本好受歡迎呢!

      刪除
  2. thanks for sharing. very detail :P

    回覆刪除