2013年6月26日 星期三

攻略篇(21)-大飽口福必到地-築地市場



攻略(21)- 跟我去食壽司吧!


依排朋友喺香港約我出去食飯,朋友話想食壽司,通通都俾我一口拒絕了

 點解?因為每次番完家鄉我都會覺得香港嘅日本野唔好味!我初黎香港時,出街一定唔會食日本野,因為覺得啲野食同家鄉果啲唔同味,唔夠地道。不過,耐左之後就唯有屈服,間中都會食下,唔係成日都番日本,所以唯有喺香港食下,釣下引。


今日想介紹大家去築地市場,這裡係香港人去東京必去嘅地方吧!築地係我喺日本聽到最多廣東話嘅地方呢,可見香港人有幾熱愛壽司!


 俾個貼士大家,如果要去築地就最好九點半前好去到喇,一遲就要浪費時間排隊架喇!一早以鮮味嘅壽司作為早餐/午餐,之後去血拼先有體力加嘛!


 又黎另一個貼士喇,築地分左場內同場外,兩個部分架!如果你由新宿果邊坐車去,場外嘅入口會近啲。如果你喺淺草果邊去,場內嘅入口會近啲。場外多數係小食同買手信,都會有啲食店。而場內就係食店多,建議大家想食壽司嘅話就先入場內果邊,食飽先再出去場外食小食同選手信!


壽司大、大和壽司,依啲店名大家都應該聽過啦!大家亦都唔洗驚搵唔到佢地喺邊,因為佢地門口永遠都有長長嘅人龍,連帶旁邊嘅食店都滿晒人架!壽司大同大和壽司的確係好食,但佢平均一個人要3500YEN。咁如果你係學生,又或者一家大細一齊去,想試下食最新鮮嘅壽司,但又唔想太貴嘅話,可以留意入啲嘅鋪頭,早嘅話會有數量限定嘅特價SET,但絕不欺場架!



我去果日為左把握時間食完去玩,就諗住同朋友隨便選左一間唔洗排隊嘅入。一開始時見到一間,想行完一個圈睇下有冇其他平嘅特價SET先,點知番轉頭連一開始選定嘅店都有四五人排隊了,我地都即係唔敢再行,乖乖咁排隊。


終於有得入去喇,叫左兩個特價SET 2100YEN,日本朋友叫左個海鮮丼2500YEN。記住如果唔要WASABI要落單時講埋呀,因為日本師傅整壽司時會加埋入去架!一叫完熱茶即係奉上,八爪魚杯好精緻呢!仲有用蝦殼、蝦頭熬嘅湯,鮮甜到爆!







喺築地食壽司除左係味覺嘅享受之外,仲有視覺嘅享受。望住師傅喺自己面前將壽司整好,真係好滿足。






食吃食喇 12件壽司加玉子燒,真係冇得彈!鰻魚、三文魚籽、海膽、甜蝦、魷魚、吞拿魚……都係港人最喜歡嘅!



同加映朋友嘅海鮮丼!其實同特價SET係一樣的,只係壽司飯變左紫菜飯!但就貴左400YEN喇!


食完之後11點左右,發現食店門外排隊排到轉左彎!所以都係果句,早啲出門去食好野喇!我食左依間!




食飽就當然要去買手信同繼續食小食啦!建議大家買手信喺場內果邊買,因為我地發現場外較貴呀!

到小食時間喇!紀文都幾出名架!有肚就試下啦!我地食左竹輪!好熱呢!





一行可以食到大蝦呀帶子呀咁,仲有生蠔添!即開即食!我地冇食不過聽到好多港人都話正呢!






玉子燒係一定唔少得的!我地食左兩間,一間提供甜同少甜味,各有特色!少甜嘅配蘿白蓉冇咁膩,甜嘅就配甜鼓油!一支只係100YEN,大家不妨試試丫!







另外一間提供只原味,仲有得睇老闆點整玉子燒架!好多人都好好奇咁睇!




希望大家鐘意這次我嘅分享!

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

16 則留言:

  1. 咁埸內同場外嘅手信物品有冇分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 場內外的店很多,他們賣的東西各種類都有,五花八門的。

      我應該這樣說,如果賣的是同一樣的東西,場內的比較便宜,例如木魚絲等等。壽司也是。因為場內的通常是為了漁夫們的。

      但我發現一樣特別的是玉子燒竟然是場外很多人排隊的比較便宜,而且是便宜很多!可能玉子燒只有遊客買的關係吧!=]

      刪除
  2. 請問由池袋搭咩車去呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 池袋(有樂町線)﹣月島(都營大江戶線)﹣築地 (290YEN, 32MINS)最快同平

      刪除
  3. 想問築地市場會搬遷, 但築地場內外的店應該不會吧?

    ........對嗎?

    話說, 我年頭去築地試試"壽司大" 想不到區區門外十多人便排了4個鐘!! 天呀那天還遇上大風雪! 我差點以為會死掉(沒穿外套的白癡)........雖然很好吃....

    如果築地場內外的店不會搬很想再去一次呢....一天跟本試不完所有東西

    回覆刪除
    回覆
    1. 築地的魚市場會在明年搬走,但食店的去留仲未有最終定案呢,不過日本方面的消息是食店可能也會搬走了!
      壽司大是好吃,但如果只是到東京三到五天,花這麼長時間排隊,值不值就見人見智了!我就沒耐性了!=(
      有很多人都會花兩個上午去築地呢!真的一天沒可能吃得完咁多美食的!

      刪除
    2. 如果今年11月去場內外是否還都在?

      刪除
    3. 最快是2014才搬的,今年11月去仲可以到築地大吃一餐!

      刪除
  4. 想問如果從新宿太子酒店去築地坐邊條地鈇線,另外築地有沒有剌身食呢,價錢貴唔貴?因為之前跟旅行團在河口湖食過,一隻刺身船,大約$1400港幣,但非常多品種,好好味.THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 由新宿去應該坐都營大江戶線(往六本木方向),20分鐘左右就到了!
      築地當然有刺身食啦,而且價錢都唔貴,除了在食店內吃,仲有好似超市咁一盒一盒的單買,一樣新鮮。

      刪除
  5. 我今日又係去左你食果間 我係第一枱客 可能位置較出 d人會行入d先決定食邊間 所以呢間冇咩人會食 但真係食得好滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好早去食嗎?不用排隊真幸運!我上次吃完出去,一樣有十幾二十人排隊呢!仲有冇2100YEN SET呀,真係好抵架!

      刪除
  6. 想請問如果在築地食完壽司想去淺草可以點去

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以坐都營大江戶線(都廳前行)到 藏前 轉都營法草線(青砥行)

      刪除
  7. 感謝你的推介,我8月中去東京,一定會去這食店;我住新宿,應該乘大江户線了,築地站下車後有路標指示嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的支持呢!
      有的,站內的牆上會有指示,而且你上地面後一直向著多人的地方行就是了! =P

      刪除