2013年6月21日 星期五

攻略篇(9)- 我們令日本人嚇一跳的行為篇


攻略(9)- 盡可能不要這樣做吧!

早晨大家尋晚好訓嗎?有冇開始夢見日本嘅美食呢!今日先講下去日本有咩得意位要注意啦,大家一齊做個受歡迎(唔被人怒目而視)嘅旅客。


文化差異1 - 請不要踢拖吧!

在香港又或去東南亞旅行,好多人都鐘意著拖鞋,因為著拖鞋又舒服,又都唔洗驚行左一日腳臭!在日本,好多香港人都喜歡
踢拖行新宿,淺草,秋葉原。


但係原來日本人係唔鐘意人著拖鞋出街的!佢地認為咁係冇禮貌嘅行為!想當年我同啊婆講話要
踢拖落街,真的被人話到七彩。
不過你見到啲人著木屐都要有對白襪就知到是甚麼的一回事!


雖然你嘅gel甲可能整得好靚,但係為免人人望住你對腳,又或者係一啲食店唔俾你入去嘆美食,



唔想成日感受到日本



人強烈的視線的話,



都係著番對鞋好啲喇!



不過夏天到了,涼鞋就冇問題嘅。




文化差異2 - 搭地鐵時,到底食唔得同飲得?不過要震機保持電話安靜!


我當然不是鼓勵大家在日本地下鐵吃東西啦,不過你吃少少野,我個人是覺得OK。不過千萬不要吃炒麵等好大陣味的東西,主要重點是不要影響到其他人,當你自己在香港地鐵便OK。不過唔知大家去日本旅遊時有冇覺得日本嘅地鐵好靜呢?大家通常都低頭睇書又或者玩下電話咁,即使一堆朋友一齊都好少會一齊傾計,究竟點解呢?

原來喺日本大家都認為在地鐵應該保持安靜,手提電話會調去震機或靜音,如非必要都唔會講電話!同樣地,就算一班朋友一齊都好少會高談闊論。因此,日本人好多時都會帶本書喺坐車時睇,又或者戴上耳筒睇下片 / 玩下PSP咁,唔係你又會發現自己俾好多對熱情的眼望住架喇!

當然都唔係所有人都咁靜嘅,中學生通常情緒比較高漲,間中都會聽到佢地喺地鐵細聲講大聲笑咁!


文化差異3 - 試身要穿著試是常識吧?

我地平時買衫時都會試身,當然喺日本都有依個服務啦!不過大家要注意好多時店員都會叫你唔好脫下自己本來件衫,直接套你要想嘅衫喺面就好了!即使係大型商店都係一樣,我果次去
Beams就係咁。當然如果女士要試貼身衣物就唔同啦,不過內褲唔洗講。。。都知一定冇得試!

文化差異4 - 著鞋唔著襪,弄出個大頭佛!

有啲人鐘意著鞋唔著襪,方便麻,我都明既。不過去日本旅行時,有時會好麻煩。因為如果你去一啲和室食店時,好多時都要脫鞋架。雖然部分食店會有拖鞋俾你,但有啲係冇架,當要脫鞋、冇拖鞋而你又冇著襪時,就唔係幾好啦!有時候你又驚拖鞋唔乾淨,他又驚你赤腳四圍走,而且日本人好注重個人衞生,都是著襪吧!


文化差異5 - 穿背心被人望到倦

雖然而家日本二十幾度都挺熱,但日本女士認為現在還不是背心的時候。我不知道是fashion還是在日本人是比較耐熱吧,穿背心會整天遭人注視是真的啦,那到底穿不穿背心就看你個人性格啦。不知道七月會不會好一點呢?

以上都是我的個人意見啦,信不信隨您吧,哈哈。

我今天會多打一篇,有request嗎?幫我讓更多人看見這個blog可以嗎?



like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

8 則留言:

  1. 有bug,整極都整唔反好句子的分隔,請見諒。

    回覆刪除
  2. 所以我好尊重日本文化,有時都會被它感染呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實還有一些。不過打出來需要一點時間。

      刪除
  3. 話說回來,你是因工作而留在香港?

    回覆刪除
  4. 好鍾意呢個blog!
    我好想知道其實日本係咪唔會喺街上面一路行一路食嘢?同埋對日本嘅餐桌禮儀都好有興趣!例如同香港嘅分別等等!如果第時有呢d posts會好開心!lol

    回覆刪除
  5. 你指踢拖係指乜??
    BRIENKSTOCK 個D 都唔得??

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次番去我只見過一個日本人著CROCS,冇見過著BRIENKSTOCK呢!遊客就見得多!

      刪除
  6. 咁即係露指涼鞋可以著?

    回覆刪除