2013年6月22日 星期六

攻略篇(12)-地方攻略-涉谷-流行尖端的購物天堂

攻略(12)- 跟我去涉谷逛和SHOPPING吧!

這次便略略解釋一下涉谷是這樣的一條街吧。因為時間問題真的不能一間一間的說明,真不好意思。

涉谷109,CENTRE街使涉谷成為年輕一輩的聖地。2012年新開的涉谷HIKARIE更使這街充滿現在日本流行的Fashion鋪和美味的甜品。

我個人認為涉谷必行的BEST4!

1)充滿限定商鋪的 - 涉谷HIKARIE 
2)女孩子的聖地-SHIBUYA 109
3)流行的最尖端- 涉谷CENTRE街
4)500YEN的世界 - 涉谷ONE COIN午飯


1)涉谷HIKARIE 

涉谷HIKARIE


2012新開的涉谷地標,涉谷HIKARIE是一座購物中心,有37層,B3到5樓是SHOPPING專用,叫‘ShinQs’,6到7樓是cafe和餐廳,分別叫‘dining6’和‘TABLE7’,我想只有日本人會這樣為樓層改名lol。通常我們是逛這幾層。

我覺得甜品出名的都是在B2,例如是 LE CHOCOLAT DE H/Paul Bassett 的朱古力和咖啡。我覺得只可以外賣的 Chocolat Baumkuchen 1360yen是挺好的手信喔,又軟又濃的朱古力真的不錯

LE CHOCOLAT DE H/Paul Bassett
Chocolat Baumkuchen
6樓,7樓的餐廳常常大排長龍,要吃便快點去比較好。

HIKARIE官網:http://www.hikarie.jp/ch/

2)SHIBUYA 109

圖借人的SHIBUYA 109
109內不能拍照片,我只能講一些現在比較出名brand,你們可以去看看,

B2 的 rienda
4樓 的 dazzlin
5樓 的 L.D.S/ titty & Co.
6樓 的 Ruby-Rose
8樓 的 SBY/CLUB KT shibuya

SHIBUYA 109 官網:http://www.shibuya109.jp/zh_tw/top


3)流行的最尖端- 涉谷CENTRE街




這街常是女性流行的目的地。FunTab,Forever 21(這裡也有!),有ZARA的姊妹店Bershka。甜品出名的地方有PARTYLAND,還有現任‘男’MODEL做侍應的Milk CAFE。


4)500YEN的世界 - 涉谷ONE COIN午飯

因為這裡多年輕人逛,吃東西也比較便宜,很多餐廳都提供500YEN餐(一個500YEN銀幣可以買單的餐)。如果你買東西買到-銀包感到有些寂寞的時候,不妨一試吧。

例如從JR涉谷站步行3分鐘距離的Via mamma 便有500YEN的意粉。附近的CONA有500OYEN的PIZZA等等。

Via mamma的意粉 

可能男子對涉谷的興趣真的不大(雖然有109mens,tokyu hands),你們有問題問我吧,我會盡量回答。


最後,明天我便會放出5日4夜的理想推介行程和另外一篇日本人覺得奇怪篇。

想盡快知道我們最新消息?LIKE我的FB Page吧,有問題我又可以一定收到(答到),謝謝您們的支持喔。


http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053


8 則留言:

  1. 請問一個女仔自己去東京有咩平而且方便啲民宿介紹呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你打算去幾多日,budget係幾錢晚呢?同埋係想去購物定睇風土人情多?其實我自己就冇住過民宿,不過知有啲民宿係有門禁時限的,變左冇咁方便。另外有啲係冇獨立洗手間的,即要同人共用,唔知女仔會唔會介意。我初步上網睇見好多民宿都起碼要4000yen一晚,其實俾多1000yen到已經可以住到啲平嘅商務酒店架喇。

      刪除
  2. 唔好意思,請教一下~
    我打算年底到伊勢神宮“跨年參拜“,請問有什麼需要注意? 是否非常多人? 會否像香港會有封路安排?
    謝謝~

    回覆刪除
  3. 很有心機的文章呀!本來苦惱選擇酒店地點, 明明大部份景點都唔係新宿附近, 為什麼PACKAGE 內的大都在新宿, 看到你的介紹, 我會選擇住淺草!! 我由第一篇看到尾, 都很有用AR! thanks a lot!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你嘅支持呀,大部分PACKAGE都係喺新宿嘅原因係因為新宿酒店林立,競爭大啲,所以價錢相對會平啲。不過除左SHOPPING,景點大部分都唔喺新宿,如果計番交通費住新宿未必真係平架!希望你去玩得開心啲啦!=)

      刪除
  4. 你個BLOG真係好正,啱晒我初到東京人士。
    唔好意思,請教一下,
    10月份想到東京玩,但想問吓如困想買保齡用品或打返場保齡,邊度會有呢?
    另外,想食鐵板燒又有冇好介紹呢?

    回覆刪除
  5. Sorry啊,渋谷仲有咩平野啊
    因為去到日本唔想食番西餐,唔知你有冇渋谷平既日本野推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那美登利壽司會是不錯的選擇啊!便宜又好吃!

      刪除