2013年6月19日 星期三

攻略篇(3 )-成田機場 to 淺草


攻略(3)-  在成田機場出發到淺草吧


話咁快就到左日本喇!當然要教大家點由機場出淺草先啦!我之前上網research時見好多人都話要轉車,又話買票要等好耐,但其實大家唔洗緊張,都唔洗喺一出海關果層排長龍架!可以直接落一層有自動售票機,亦都有counter可以買車票。為左方便快捷,大家可以事先將自己要到的車站名抄低,之後俾售票員睇。佢地好好人會為你提供最近的一班車的時間!
這樣子的,放進閘邊,進去,記得拿票,1240YEN一個人
通常都是坐京成電鐵
下回會講點樣買日本的“八達通”!

我去果日好好彩,12:54買票,坐12:58的特急車。特急車即係在機場果邊停幾個大站後會飛一啲細站,全程大約飛8-10個站咁,車程只要一個鐘而且唔洗轉線,好方便架!提提大家,由機場去淺草的車車票唔係寫淺草架,而係押上,押上係往淺草方面的方向,好似荃灣綫往中環方向這樣,不過日本比較少用總站來說明方向,通常都用大站。=)

到左淺草站後,向出口3-5方向行會有lift搭,唔係就要拉住行李行樓梯架喇!不過避得一條避唔到另一條,始終都係有兩條樓梯要搬住行李行。=( 開始嘅時候行李唔多都還好,走嘅時候記住要執好行李,同埋男士應該要展示紳士風度幫手搬行李喇!

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

4 則留言:

  1. 是否即是skyliner? skyliner 是否有分特急車or 一般的? 我未分到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係坐SKY ACCESS, 同SKYLINER唔同架。SKYLINER已經係特快。

      刪除
  2. 請問我住池袋,搭NEX好定SKY ACCESS好呢?

    回覆刪除
  3. NEX好啲,你可以睇下你住的酒店有冇機場巴士到,唔洗搬行李。

    回覆刪除