2013年6月24日 星期一

攻略篇(17)-必買手信篇 -牛奶味好好味,朱古力味無定企-不二家 牛奶妹

正常番喇!介紹多一個個人認為係必買嘅手信先!

食完飯有咩做呢?當然係食飯後甜品啦!

相信今次介紹喺銀座嘅不二家 牛奶妹,女生應該會喜歡吧!

我第一日就帶左同行女生去了同牛奶妹相見喇!銀座嘅不二家一啲都唔難搵,只要出SONY BUILDING 後過對面馬路,就見到牛奶妹已經企定定等緊你架喇!

講聲HELLO啦!
店內各式各樣嘅蛋糕同泡芙都可以搵到牛奶妹嘅蹤影,女仔望見一定會心花怒放!店家好好,會問你幾耐先番到住處,為你準備乾冰,所以如果驚食完飯之後,不二家已經關門嘅話,大家可以買定甜品,請店員為你預備足夠份量嘅乾冰,食飽飯之後先食蛋糕同泡芙,味道完全唔會受到影響架!YUMMY!



下面嘅蛋糕卷入面充滿香滑嘅CREAM,仲有好濃嘅奶味,值得一試!另外,泡芙都有好多味道架!草莓同朱古力味當然唔少不得啦!仲有荳沙飽架!不過唔好彩嘅係啲蛋糕同泡芙都好難帶番香港,唔可以同家人朋友一齊分享。=(



 唔洗唔開心住,我嘅另一推廌係數量限定嘅草莓牛奶糖,係用北海道牛奶整嘅!包裝仲咁靚,連男仔都忍唔住要買黎當手信呀!我去果時見到四五個香港男仔大掃貨呢!



一打開粒糖,一半牛奶味,一半草莓味,唔會太甜!而且真係好香!連唔好甜食嘅爸爸都覺得好味,相信有啲說服力吧!


除左蛋糕同泡芙之外,仲有其他鐵罐裝嘅傳統牛奶糖同牛奶妹嘅精品!筆,信紙,公仔等最啱送俾小朋友!杯碟,匙羹,仲有牛奶妹圍裙就啱晒買黎送俾媽咪或者朋友!有時仲會推出期間限定嘅精品同消費滿等定價錢有時會有禮物架!去開銀座嘅就一定要去睇下喇!=)

另外,超級牛奶妹迷同女仔們要注意喇!銀座嘅不二家係有兩層的!地下賣蛋糕同糖!二樓係餐廳黎架!有洋食,即係意大利粉同漢堡扒果類食物,頭先上網發現,6/6 - 10/7有期間限定MENU呀!除左主食,二樓仲有精緻嘅蛋糕食架,吸引唔少女仔去架!如果一班女仔一齊喺銀座行街行到攰,都可以考慮去食番件蛋糕,RELAX下!

不二家官網:http://www.fujiya-peko.co.jp/index.html

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

沒有留言:

張貼留言