2013年6月28日 星期五

放下攻略。純為分享。的5天4夜-東京-1日吃了5餐的美食遊記外傳 DAY1 PART3


忘了跟大家說,其實我一直背住五公斤的補給品(給友人的香港手信)和友人在銀座漫遊。如果朋友放我飛機或者wtsapp我今天不到的話,我大概會先吃掉我背上的蛋捲,可樂糖,午餐肉,粽,羅拔臣減低我的負荷。

幸好個幾鐘頭後,好耐冇見的朋友終於放工飛奔黎喇! 她和友人先來個熱情的擁抱後,就出發去是日餐廳,醫肚同話當年了! 由不二家出發,都不用五分鐘就到左我地開餐嘅地方喇!


我地到底去左邊? 有睇開我地個BLOG的朋友應該好易估到吧!銀座鳥銀是也。不懂的快看我的BLOG。






以為我地七點幾到應該唔洗等位,點知原來咁多人都識食(應該有百分之零點零一的功勞是我的),我地要等添,都唔緊要啦,可以一路傾計一路等。其他食客都開始喺我地的身後排起隊了,唔知係咪人數的關係我們後面的一對食客竟然比我們先入餐廳(在香港是常識吧),佢地兩個好唔好意思咁不停同我地道歉,仲唔敢入去坐。


香港朋友覺得佢地兩個好似傻左咁,店家叫佢地都唔入去坐,我想大家都會好似我朋友咁諗吧! 但係佢地唔敢入去係有原因架! 除左話佢地傻,仲有咩解釋呢?! 就係因為在日本人眼中,先到的人就應該先入店中,如果遲去但先入的人會被視為打尖架! (覺得自己好似老師添,又係咁自問自答! ) 又係一個同香港唔同的地方呢!


終於入到鳥銀!!!久違的串燒味呀!!! 香港朋友問餐牌寫咩,有咩好食! 我通常都唔會諗,直接叫一個SET再加釜飯,等我可以回味一下正宗的日本味! 叫完野食先諗起唔得左講汁燒定鹽燒
添,算啦,等廚師幫我決定吧啦!


野飲先上枱,無酒精啤酒的色同普通啤酒無咩分別,即刻試埋個味先! 連味都完全冇分別架! 但係朋友潑我冷水,無酒仲算咩啤酒呢?! 我只好話我輸了! 話明係酒,點知係無酒精的,應該唔可以話係酒吧! 咁我話係啤酒味的果汁得喇卦!!!(有啲激動) 如果我唔係食左藥,我先唔會飲佢,哼!



美食陸續上枱了,我地即係變得安靜,因為個口唔得閒講野啦! 鳥銀真係食幾多次都咁好味! 一枱食物,一陣就被我地消化晒了! 追加order當然唔少得啦! 等待食物時,又係把酒談歡的時
候喇 (我就把果汁談歡)!



這時見到隔離枱來了4位外國人,佢地睇住英文餐牌,係咁點係咁點,佢地單點唔叫SET,但就咩都係叫每人兩三串,外加真正的啤酒! 天呀! 好想偷影佢地張枱呢! 佢地為我地示範左咩叫放到一枱都係的畫面! 以為我地將個人的消化力已經好好,點知原來我地只係初級版。


歡樂的時間過得特別快,食飽就去左附近的百貨行街,超級市場係最令人開心的地方(哈哈,我真的很貪吃吧!) 因為朋友明天要番工的關係,十點就散水了!


番到淺草睇下淺草的夜景,又行下FAMILY MARTMC DONALD睇定宵夜食咩嘛! 一日到黑都食食食! 喺房再睇下日本的綜藝節目,咁就完左一日了!




DAY2又有咩趣事? 你等下咪知囉!期待嗎?


DAY1完~

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

6 則留言:

  1. 請問鳥銀係咪净係得雞食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔係啦,只係我同朋友鐘意食雞姐!=)

      刪除
  2. 我今日都去左鳥銀食B set加雞飯 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒想到真的會有讀者跟著我的介紹去鳥銀吃飯了!謝謝你的信任和支持呢!鳥銀係我每次回東京都會去吃的食店呢!你這樣一講我又想去吃了!

      刪除
    2. 個set b好抵食 點解香港冇呢d好野食...

      刪除
    3. 對呀!真想香港都有得食呢!

      刪除