2013年6月20日 星期四

攻略篇(7)﹣ BlueWave Inn Asakusa

攻略(7)-跟我去睇blue wave inn吧!

見有人問就詳細啲介紹BLUEWAVE啦!希望幫到大家!

我今次住的係BlueWave Inn Asakusa http://www.orixhotels.jp/tw/bw/hotels/asakusa/index.html ,都算係近地鐵站酒店,由地鐵站大概行10分鐘左右就會到。而且酒店就在大街,松屋淺草左手邊一直行5-10分鐘到就會見到super hotel BlueWave架喇兩間酒店好近架咋

記住靠左行




一入酒店,職員已經好有禮貌咁同我打招呼,check in 時要填一張簡單入宿表,有英文的,唔洗擔心睇唔明日文!拎左room key就可以上房喇!=)

上回都講過酒店 麻雀雖小 五臟俱 !基本浴室用品衣架、沖涼+洗面毛巾、風筒、沖涼液、洗頭水、護髮素、梳、牙刷、肥皂同和式浴衣(大家可以穿黎過下引 =P),樣樣一應俱全。

另外,房內有sony電視、小雪櫃、一部可以夾乾衫褲機、全身鏡、長鏡、水壺同免費茶包


沖涼液,洗頭水同護髮素都係一大支,唔洗驚一個用完之後冇晒!

東京寸金尺土,所以除非你俾好高價錢去住Hyatt果類貴價酒店,否則一般港人常聽的新宿vintage......等嘅酒店都係咁細細間,但要記住去東京就係要出街玩而唔係留喺酒店享受設施,所以本人覺得只要乾淨整齊就好了!

順帶一提,酒店房間內冇提供保險箱,但可以在前枱要求職員幫你keep野的,佢會喺你面前貼封條,之後俾番收據你等你走時可以拎番啲野,記住唔好唔見張收條就得架喇!

另外,你亦可以要求酒店代寄postcard,係唔洗收extra charge的!

臨走果晚執行李時可以同酒店借磅黎磅下個喼,記住唔好超重呀!

最後,酒店的check in時間係15:00,而 check out時間係10:00,如果你早左到又或係下午/夜晚機唔想拉住啲行李去最後衝次,大可以要求酒店代為存放行李,職員好樂意為你效勞架!

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053



3 則留言: