2013年6月23日 星期日

攻略篇(13)-夢幻的5天4夜行程第一彈-美食篇

攻略13)- 跟我去食足54夜吧大綱篇


您們好其實我對這個夢幻的54夜行程第一彈美食篇想了好久當初我以為自己的54夜行程對第一次去日本東京的朋友是最好的啦淡然的說

不過我去完之後發覺行程的確可以有一些變動於是我拿走我覺得不好的反省了所以以下就是我覺得去第一次日本旅遊自由行的話而且你又準備吃盡美食的話可以跟我的行程吧

可能你看一看便說這麼多地方可以玩得完嗎

我會跟你說這是根據我上次去的行程改編而成但因為我上次又約了朋友見面或者因為工作關係留在酒店處理文書才出去玩最後都玩得完所以實際上你們跟我的行程去應該有更多的時間玩的放心吧

我更會介紹指定的必食餐廳給你們不用一個一個找。當然我選的地方全都是現在最流行而且吃完後適合Shopping的地方讓大家飯後運動一下準備下一餐。

你看了以後又會覺得“HATAさん你要我吃這麼多吃得完嗎” 

因為日本的食物份量普遍比香港少所以我覺得大家面對這些絕品美食一定綽綽有餘吧

你們的胃袋準備好了嗎來看吧我的精選行程

嘆盡大和美食團
DAY1  到達淺草小食)+(下午茶)(銀座
DAY2:(淺草+(下午新宿+(池袋
DAY3:(上野+(下午秋葉原+(東京
DAY4:(築地市場+(下午涉谷+(下午原宿+(月島
DAY5:(SKY TREE+(下午酒井Premium Outlet機場回香港

具體 地方餐廳名吃甚麼東西

DAY1
淺草小食-(人型燒豆大福豆腐雪糕等等)+
銀座下午茶喫茶YOU”蛋包飯
銀座晚餐鳥銀燒鳥)/   “オレのフレンチ我的法國餐法國餐

DAY2
淺草午餐淺草今半)/ “前川鰻魚)/雷門三定天婦羅飯
新宿下午茶烏冬)/一蘭拉麵
池袋晚餐武藏二天沾麵

DAY3
上野午餐伊豆本店鰻魚)/ぼん多本家BONTA本家日式炸豬扒
秋夜原GUNDAM CAFE
東京便當店全日本各種便當



DAY4
築地市場午餐すし壽司丸壽司
涉谷 L’OCCITANE CAFE
原宿マリオンクレープMARION CREPES”
月島晚餐わかめ昆布文字燒

DAY5
SKY TREE 
酒井Premium Outlet

這就是大綱吧有一些店大家已經看過我的介紹吧但其他的今天晚上開始我會一個一個介紹。等我吧

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

21 則留言:

  1. 呢個行程可唔可以加去台場睇1:1高達?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實在美食團我不選台場的原因是有2:
      第一,像我這種高達迷,到台場這聖地是值的,但其實台場除了高達/levis outlet是值的之外,如果不喜歡高達的話,outlet不見特別,所以我不推薦台場,專而去上野比較好,上野比較多美食。

      第二,我覺得台場太遠,很花時間來回。
      當然如果你喜歡,可以跟我實際去的那個行程。
      =]希望幫到您

      刪除
    2. 咁如果我想加去台場(真係想睇gundam, 我都係gundam迷), 以你個行程為參考加入邊日會好d?

      刪除
    3. 如果係咁我會建議你喺第四日去。
      DAY4:築地市場->台場﹣>涉谷﹣>原宿
      你可以早啲去食飽壽司之後喺築地入台場,朝早影應該會靚啲,影完先番番出涉谷同原宿。但就未必去到月島了!因為原宿去月島要30分鐘同預番你會行街買下野食下野咁,應該唔夠時間去月島了!

      刪除
  2. DAY 4 ...... 涉谷/原宿/月島可有其他選擇嗎 ?
    另外, "昆布"有店名 ?

    築地市場-午餐-“すし丸/壽司丸”(壽司)
    涉谷- L’OCCITANE CAFE
    原宿- “マリオンクレープ/MARION CREPES”
    月島-晚餐-“わかめ/昆布”(文字燒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你不喜歡shopping?你想去那些地方我再推薦那裡的食肆吧。
      “わかめ/昆布”(文字燒),那間鋪的店名就是“わかめ/昆布”,那裡是吃文字燒的。

      刪除
    2. 請問
      1) 如果唔想特登去月島食文字燒,有其他推介嗎? 例如在新宿,涉谷,上野銀座, 這些較熱門的地點
      2) 在DAY4加入台場 (築地市場->台場﹣>涉谷﹣>原宿), 足夠時間嗎? 因為我不知道該預留多少時間在台場玩
      謝謝

      刪除
  3. 我知道有一處叫"江之島" (有好多貓貓的). 這裡值得去嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次冇去過果邊,鎌倉就係喺江之島的,離東京一個鐘車程左右。去果邊主要係感受下東京市郊嘅悠閒,好多東京人都會喺假日去放鬆下。果度有個差唔多三十米嘅大佛,唔同嘅寺廟,竹林之類,如果你想放低繁囂嘅去果邊應該唔錯嘅。話明江之島,小島上有好多海產小食,仲有一條叫小町通嘅主要街道,係食肆同買手信嘅好地方!

      刪除
    2. Thanks Hata ! 呢啲就係我想去既地方! 未去過東京既郊區嘛! 可唔可以教我點去 ....

      出發 : 涉谷東急 Excel
      行程 : 涉谷東急 Excel ---> 築地市場 ----> 江之島 ---> ??? ---> 涉谷東急 Excel
      住宿 : 涉谷東急 Excel

      可以教我點搭車嗎 ?

      另外, 晚餐應到那裡吃好呢 ?

      刪除
    3. 建議你江之島 鎌倉嘅行程可以花一日的時間了!過一日悠閒嘅生活!
      你可以喺新宿坐小田急線直達江之島,有ONE DAY PASS會抵啲同方便啲!
      江之島−鎌倉周遊券 ﹣ 1430YEN
      江之島1day 周遊券 ﹣ 1940YEN
      你可以去WEBSITE睇下有咩分別同入面都有介紹景點架!
      http://www.odakyu.jp/tc/deels/

      刪除
  4. 請問
    1) 如果唔想特登去月島食文字燒,有其他推介嗎? 例如在新宿,涉谷,上野銀座, 這些較熱門的地點
    2) 在DAY4加入台場 (築地市場->台場﹣>涉谷﹣>原宿), 足夠時間嗎? 因為我不知道該預留多少時間在台場玩
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 1)銀座 “喫茶YOU”,食蛋包飯的
      2)其實如果一家大細喺台場玩一日,要睇你想去台場做咩?淨係睇高達定點?

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 你好,小弟第一次去東京,參巧過你的建議行程,能否請你幫手比d意見呢?
    9月16 – 20號,5日4夜酒店係淺草的行程:(不太shopping)

    DAY1:淺草 (snacks & tea)+銀座 (dinner)
    DAY2:淺草雷門+觀光船往台場 (高達+Shell+Mega Web+懷舊車館)+月島
    DAY3:淺草 (Sky Tree/ 前川)+新宿+池袋
    DAY4:箱根 (大涌谷+海賊船,即日來回)
    DAY5:未有定案 (未知去邊好)

    P.S. 如果富士山同箱根2選1,揀邊個好d呢?
    問題係:
    1.請問酒店我應該係新宿定淺草比較方便呢?
    (我個人prefer淺草,好似方便d同去多d地方食野&手信 XD,但去箱根果日5 a.m起身!? 來回會坐6-7個鐘車…囧)
    2.承上題,如果住新宿,個行程點排安排好d呢?
    3.去箱根我join 呢個網嘅1天團,穩唔穩陣呢? 定係自己行d 時間會睇多d野? http://www.yokoso-japan.jp/tc/05583.html
    4.如果去築地、東京駅應該邊日去好呢?
    5.唔知道上述台場果3個車館值唔值得去呢?
    6.如果唔去月島,有無其他文字燒/ 大阪燒的好地方介紹?
    7.酒井Premium Outlet 係掃貨聖地?9月好似無促銷活動…

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 我個人是喜歡淺草,可以每天用一點時間在老城區走走. 新宿就是去富士山果邊比較方便,但如果只是一天早起的話, 我覺得是還好的.
      2. 住新宿的話就可能改成花一天的時間在淺草, skytree,東京駅...一天築地,台場,月島, 一天池袋,銀座,東京駅 一天箱根,最後一天可以在新宿的百貨公司掃貨.
      3.一天團會比較方便, 而且有導遊. 其實一天的話, 我建議在富士山和箱根二選一吧,時間比較多, 不會走馬看花的感覺.
      4. 參考第二題
      5.我去過懷舊車館, 如果是車迷的話會挺開心的.
      6. 之後補答, 要check check sin
      7. 個人覺得還好, 不是真的很多東西好買, 上次見新開才去看看的.

      刪除
    2. 很詳細的解釋,謝謝你! ^^~
      - 其實我本人就係爬哂版主d文,淺草分幾日行,呢個plan只係去箱根果日早d起身,但咁先有時間去你介紹的前川&今半,又可以睇下夜景。新宿感覺就係尖沙咀、旺角咁...不過就真係拎行李上落果下辛苦少少。
      - skytree 我朋友仲心大心細諗緊去唔去,佢話驚上到去無得別,望兩望就走…囧,我就諗住夜晚上skytree 睇夜景,唔知版主淺草夜景有什麼好地方介紹呢 (你的攻略5 淺草夜景有2天)
      - 箱根果度改為跟他們官網的行程自己行了,富士山遠望好了= = http://www.hakonenavi.jp/chinese/basics/trip/

      刪除
    3. D字會走位,好奇怪=.=..

      刪除
    4. 我今次係比較悠閒的, 冇話有咩一定要去的地方, 媽媽的朋友就建議我們住淺草, 可以每日行少少.
      其實如果你去skytree 唔一定要上觀景台, 要自己視乎天氣, 我去果日都好大霧同有雨, 所以就行下個商場就算了. 不過果度有tokyo banana 朱古力限定味, 如果想買都可以去的.
      至於看夜景, 其實我們沒有特定的地方去, 你可以周圍閒逛, 例如在吾妻橋附近一帶都幾靚的, 又可以遠看skytree同朝日啤酒館, 也可以去看看隅田公園.在雷門附近有廿四小時營業的食店, 唔洗怕夜左肚餓.
      自己去箱根的話就看看要不要買套票, 因為車費不便宜呀. http://www.jreast.co.jp/tc/index.html

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 你好,小弟第一次去東京,參巧過你的建議行程,能否請你幫手比d意見呢?
    12月23 – 28號,6日5夜酒店係淺草的行程

    DAY1:淺草+銀座 + 淺草夜景
    DAY2:東京廸仕尼, + 東京鐵塔 +六本木之丘(Tokyo City View)
    DAY3:淺草+新宿 + 池袋
    DAY4:淺草+秋葉原+台場+月島
    DAY5:築地市場+涉谷+原宿+竹下通+山王祭+東京駅 DAY6 : SKY TREE+淺草 + 手信

    想問的問題如下:
    1) 如果想去三鷹之森美術館(宮崎駿博物館),應加在那天比較好?
    2) 如想自駕遊, 會比乘公共交通方便嗎?

    回覆刪除