2013年6月22日 星期六

攻略篇(11)-必吃食肆-現在日本排名頭三的終極拉麵!一蘭拉麵!

攻略(11)- 跟我吃一蘭吧!

朝早出左去,而家先得閒post新文章,要大家久等喇!

去到日本唔食拉麵真係唔係幾得!講到拉麵唔知大家食過邊啲覺得非食不可呢?!

我啲朋友一知我準備番日本時,即係大力推薦我去食一蘭拉面!佢話佢地5日食左4次!我一聽都得好誇張,但係食完之後就好想大叫大一句「跟我去食一蘭吧!」




一蘭拉麵係喺昭和三十五年沿於九州福岡的,已經超過五十年歷史架喇!而家佢喺日本好多地方都有分店,我諗除左味道之外,一蘭最吸引遊客嘅就係佢好多分店都係24小時營業的!旅客大可以放心咁喺百貨公司血拼到最後一刻,之後先再去享受美味的晚餐!

一蘭仲有咩特點?有冇聽過一蘭拉面自修室呢?!原來一蘭一格一格獨立嘅坐位叫「味集中個室」係申請左專利架!目的係為左令食客可以更專心咁品嚐佢嘅拉面。


店內一角
事不宜遲,快啲一齊睇下點餐嘅過程同一蘭拉面到底係咩樣架啦!

首先食客要自己喺門口嘅自動食劵販賣機度選擇自己想食嘅麵,之後睇下空位表又或者等店員帶你入去就得架喇!
唔記得影低,依張圖上網借的!
一般麵量就790YEN!可以叫住依個份量試下先,啱口味再追加麵底!玉子,紫菜可以喺機買,入左去再追加都得!=)



第二步!填好上面張表格!選擇自己口味嘅拉面!唔識睇日文都唔緊要,可以參考下表,亦可以問店員拎中文同英文表格架!填好晒就可以按鐘等店員黎收表格同食劵,5分鐘都唔洗就有得食架喇!



味的濃度
清淡
普通
厚重
濃厚度
清爽
普通
濃厚
超濃厚
香蒜
少許
普通 1/4
半片
一片
白蔥
青蔥
叉燒
不要
特製調味汁
12
普通
2
加( )倍
麵條的硬度
特硬
比較硬
普通
比較軟
特軟


上面張相由左起 黑酢(50YEN)/ 加半個麵底 (100YEN)/ 加一個麵底(160YEN)/ 解膩的茶(200YEN)/ 加兩片大蒜(100YEN)

另外加半熟蛋都係100YEN,仲會附上一包幼鹽。好好味呢!建議先吃蛋後吃麵!蛋有重洗味覺的效果。



登登登登!木窗一拉開,終於大得食了!先大力索一啖麵嘅香氣,飲一啖湯頭,之後就撈埋紅色醬汁,大啖食麵lu!紅色醬汁係一蘭用超過30種材料調製的!配埋豬骨湯底,青蔥同薄薄嘅半肥瘦叉燒,真係冇得彈!

食拉麵一定要豪邁咁大啖大啖食,顧住型象就冇咁好食架喇!=P

最後就要飲埋啲湯!唔洗5分鐘,一碗美味嘅拉麵就入晒我個肚度喇!我好有意欲再追加麵底,不過為左食更多唔同店家嘅美食,我只好暫時先忍口!>_<

提提大家,如果你好鐘意好鐘意一蘭嘅話可以買番包麵條禮盒番屋企回味下!不過有個好消息話埋俾大家知,一蘭會喺七月喺香港開店呀!!!!!!唔去日本嘅朋友都可以食到喇!唔知香港店係咪一樣令人回味呢?! 大家一齊期待啦!=)


店內的裝修好古色古香!
 一蘭官網:http://www.ichiran.co.jp/english/index.html

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

9 則留言:

  1. 自動食劵販賣機難用嗎?
    D麵好似全部都係日文黎既..唔識睇WO..
    有邊幾款麵?謝謝你^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得一款架咋,950YEN一碗麵加一個麵底,790YEN就得一碗麵。其餘果啲都係可加錢自選嘅配菜!=)

      刪除
    2. 個機唔難用架,如果真係驚唔識用,可以去尖沙咀 活方下面間拉面店實習下先動食劵販賣機 XD 果間係好似一蘭咁用自動食劵販賣機架!

      刪除
  2. d湯飲唔晒係唔係唔太好?
    食完係唔係要自己執?? 要執去邊..?
    上次食完放o係度就走左...
    THX..

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都會飲晒啲湯,不過如果好飽就算啦,佢唔係傳統食店,唔會有人話嘅。一蘭就冇得話自己執番晒啲碗,不過都會入番好筷子套,疊好啲碗咁。=)

      刪除
  3. 哈囉,我想今個暑假带我屋企人(有老有嫩)去大阪或東京,請指教指教!ps本人對日本並不熟悉,只去過大阪一次咁大把:)可聯絡我kayushan321@gmail.com !!謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,你想知啲咩呢?你訂左PACKAGE未呀,暑假好FULL架喎!你應該大概想計劃一下想去邊度玩,之後快點訂PACKAGE喇!訂左再詳細PLAN行程,可以參考我的行程,再作修改!有咩唔明再問我啦!

      刪除
  4. 我過兩日同媽媽去東京shopping,請問邊度最多媽媽衫賣阿

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實銀座,新宿都會有的,新宿有叫GU的店,是UNIQLO的姊妹店,好平好抵的,可以去看看呢!

      刪除