2013年6月19日 星期三

攻略篇(4)- PASMO/SUICA, 酒店選擇

謝謝大家,我收到很多很好的建議和回應!

攻略(4)-  酒店選近地鐵站的吧!

我雖然建議可以住在淺草,但不是任何一間酒店都好喔(廢話)。要留意不要選離地鐵站太遠,我知道有些酒店要步行半個小時=w=”。。我今次去是住在ASAKUSA BLUEWAVE INN。離地鐵站5-10分鐘路程吧,酒店呢,有一種“麻雀雖小 五臟俱全”的感覺,很乾淨!我會再說關於這間酒店的設備的。這酒店離淺草寺大殿3分鐘左右,即是說去仲見世大街也是3分鐘便到,買手信方便程度是一流! =]


酒店門口
房間
房間(2)
這張圖是網上借的,左是PASMO,右便是SUICA

攻略(4.1)-從酒店出發才買PASMO/SUICA吧!

有人問,你為甚麼叫人買票,不叫人買PASMO/SUICA。PASMO/SUICA(西瓜=讀音)其實就是香港的八達通,以前是有分那些鐵路用那一種,現在沒有了,PASMO/SUICA都暢通無阻。那為甚麼不買?不是不是,我不是叫你不買,我自己都有用,而是第一次從機場到酒店,或者最後從酒店回機場那一程不用,用買票的。拿紙和筆更好!

理由1,麻煩,對第一次到日本的人來說,從機場到任何一個地方都是挑戰啊!我日本人看地鐵網上的時間表也看不太明。。很多代號。。哈哈哈。。。。叫人幫你最方便了。他會告訴你去那一個月台,乘搭幾時幾分的地鐵。日本不是每一班車都是一樣的,同一個車站上,有列車會飛站,有列車去淺草會需要你轉車,有些不用。你順面給錢他買票不是比較方便麻,你跟他說要買pasmo/suica再要加錢入卡,要知道日本人英文水平真的不高,你真的會雞同鴨講,很花時間。咁不如去了酒店放下行李,休息一下,才開始挑戰大家的表達能力吧XDD 我有機會便跟大家說為甚麼日本人的英文會這樣子,其實日本人進步了很多,以前見到外國人,日本人會逃走的。

理由2,時間,上面說了,你花大量時間買PASMO,SUICA,再可能要搵機CHARGE,加錢。列車走了,可能要等半個小時才能再遇上同一類車。到酒店,休息一下,才去進行任務!不過這都是我個人意見,你想一開始買也可以啊=]SUICA是在JR站買到的,2000YEN。PASMO則是在私鐵站買到,1500YEN。PASMO同SUICA都有500YEN按金。我會建議你入到入面有2500YEN左右,便大概夠用4到5天。遊客大概一天用500YEN左右吧。退卡好像會收210YEN。所以我不會叫大家買ONE-DAY PASS,最便宜都700YEN 一天,而且ONE-DAY PASS 是有限鐵路的,通常都不值。

下一回講我實際的行程吧,之後也會給大家我個人覺得最好的5天4晚行程。希望幫到大家怎樣plan行程=]

like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

20 則留言:

  1. e間酒店幾錢一晚呀??有冇3人房??many thanks!

    回覆刪除
  2. http://www.bluewaveinn.jp/asakusa/rooms/ 裡面寫三人房一晚 27000yen。但是由於連機票package買價錢相差很遠,通常會便宜很多,但現在又快進入旺季,價錢會變動很大。

    我建議你快去旅行社問價錢會最準。通常航空公司會提供酒店加機票的package,價錢便宜很多喔。你問有沒有bluewave inn asakusa 的package 便可以了。

    回覆刪除
  3. hahah...多謝你回覆先..我已經買左機票架喇...11月出發...重爭酒店,原先都決定係住新宿架,但係見到你呢個blog,又心思思想轉去淺草..我係第一次去東京,你係咪都suggest住淺草好d呢?同埋淺草除左e間之外,重有冇其他酒店or民宿介紹??

    回覆刪除
  4. 看你去多少天和budget吧=](廢話喔),hahaha 如果你是去3天左右的,可能新宿vintage等香港人去開的比較好,因為通常你第一天到日本已經是下午,到酒店後肯定吃不了當地的午飯,第二天可能去築地吃sushi!第三天才去淺草,skytree,秋葉原,上野。那就不用住淺草,因為你第一天會用來shopping,原宿,涉谷等是新宿比較近。我上次去日本東京兩天是住新宿的=]。但是如果你是去5天,7天的,我推薦我在BLOG裡說的啦 =]每天吃稱心東西出發,很爽的 XDD,但你要留意喔,淺草地鐵站有一段路沒有電梯的,要行樓梯 (第一天和走的時候比較辛苦)=],酒店啊,bluewave旁邊便有一間叫superhotel,我看它的廣告也挺好的,不過三人房間要打電話預約=]http://www.superhoteljapan.com/cn/ 是superhotel淺草。希望幫到你。

    回覆刪除
  5. 我想問下我下月會去東京6日, 每日都會去2-3個不同的地方. 以前我去會逐次買車票覺得好貴, 所以想問下咁樣係買西瓜卡好D? 定買1 DAY PASS會抵D? 但西瓜卡增值麻煩嗎? THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,咁耐先覆,掛住打文。買西瓜卡是方便,同買票價錢無分別,不過不用每次麻煩得找機買。我覺得住上野,淺草這邊1-day pass 比較無用。請問你具體會去那裡?西瓜卡增值不麻煩,機右下一開始按“english”,便會有英文指示,所以不煩的。希望幫到你。

      刪除
    2. 我是打算主要去山手線既地方, 同埋加台場橫濱DISNEY咁~即係買西瓜卡KEEP住增值會抵D?

      刪除
    3. 橫濱 那天買1-day pass,
      Disney 那天都是買1-day pass吧。=]

      刪除
    4. 提番一提,係買JR ONE DAY PASS,730YEN一日。
      因為由新宿去橫浜坐JR山手線同JR東海道本線,540YEN一程,
      由新宿去DISNEY(舞浜站)坐JR中央線同JR京葉線,380YEN一程。
      所以依兩日買PASS會好啲! =)

      刪除
  6. 全国交通系ICカードの相互利用サービス 已經開始,所以有時間還是去辨一張會比較好

    回覆刪除
  7. 其實如果住新宿,買nex +suica set 會抵d嗎?不過我奇怪佢點解來回票5500yen,單程3500 yen.....來回要加2000yen先多張回程@.@““

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為5500yen包一張2000yen Suica卡。買nex +suica set ok架。

      刪除
    2. 其實我仲有個問題...我住東新宿, 如果我係新宿落, 係yahoo transit search過要轉2次車=.=""" 如果我早一個站係涉谷落, 坐副都心線4個站就到東新宿, 咁會唔會可行d? 但我唔知涉谷副都心線入口同nex個出口會唔會勁遠...>.<

      刪除
    3. 以我所知,兩個方法都差不多喔!涉谷可能會方便啲!我自己未試過,都係問朋友架咋!=)

      刪除
  8. 有一項提醒:
    有關西瓜卡退款,如果你洗晒西瓜卡裏面D錢,佢就唔會收你210yen既手續費
    所以大家儘可能用晒入面D錢,就唔會蝕la :)
    我個時都係買nex+suica set去新宿,呢個可以話係最抵既plan,因為西瓜卡又有埋儲值
    同埋唔洗行咁多路,但唔知住其他地方會唔會都咁方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦我又真係唔知原來洗晒就唔收手續費! 平時係販賣機用晒d錢都OK bor!

      刪除
  9. 以前見到外國人,日本人會逃走的 <--XD, 我係JR新宿站試過....
    個次是我第一次去日本,第一次到日本的鐵路站,人生路不熟,又因為要趕車去富士山個邊(得返10分鐘,要去到歌舞伎町牌坊下面),個種無助、焦急 ~>_<~
    當我見到一班日本人(似係大學生)時,立即走去問佢地路la,點知我個Hi字,仲發緊H音時,佢地全部跑出9秒9的成積,係我眼前消失了....(第一次覺得亞洲人可以參加世界短跑比賽,而且有機會拿冠軍.....)
    之後找到個員警,我係地圖指著我要去邊,比埋相佢睇,佢指我去右方直行....一路行,一路奇怪,之後發現佢指左我去反方向..../_\

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到你竟然有咁慘嘅經歷!=(
      因為好多日本人嘅英文真係不太好,所以用英文喺日本真係唔通行呢!

      刪除
  10. 之前去日本買過nex+suica所以現在仲有張suica在身
    如果再去日本個陣同樣由成田機場出發
    買邊種票先最抵?thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你佳邊?SKY ACCESS會比SKYLINER同巴士平架!

      刪除