2013年7月2日 星期二

攻略篇(26)﹣新的拉麵食法﹣跟我食麵屋武藏二天的沾麵吧!

大家有冇發現版面不同了呢?

我今天在學怎樣把這個BLOG整得美觀一點,技術尚淺希望大家多多指教呀!

答應了大家的沾麵推介終於要來了!!!

「つけ麺」即係中文的「沾麵」,食法係將麵條沾較濃的湯吃,而唔係一般把麵條浸在湯中的拉麵食法!而且沾麵的麵條會比一般湯拉麵麵條粗身。沾麵仲可以分熱食同冷食的!


沾麵的做法是將麵條煮熟後,快速地反覆過冷河,再將水大力甩乾,然後送上一碗香濃的熱湯,讓食客好似食蕎麥麵咁把麵沾入湯中來吃!咁樣唔單止可以令麵條保持彈牙,仲可以避免了食拉麵食到最後,麵條變糊的情況!

麵屋武藏二天係食沾麵一個唔錯的選擇!麵屋武藏在東京有不少分店每間分店都有別名!麵屋武藏都係採用自助販票機的方式點餐有圖幫助說明不難用的!當日晚上九點多先在池袋血拼完好彩都仲有得食!重點是不用排隊!!店內只有不到二十個位子很多時候都要排隊的!




買了食劵坐好了之後會有店員送上冰水同問你麵量要多定一般份量價錢係一樣的。提提大家沾麵的份量會比一般拉麵多女士可能連普通份量都食唔晒男士自覺係大胃王的話可以試下多麵量嘅。五分鐘到就有得食喇!不過因為座位離煮麵司傅較遠影唔到煮麵的過程呢!


半熟蛋係要加錢先有的!湯有分濃味同淡味配的係炸雞同豬扒而且連雞的份量都好大呢!

要注意沾麵的湯通常比較濃味怕鹹的朋友可以選淡味啲的又或輕輕試一啖湯後請店員加啲清湯比你!雖然話湯會比較濃但一啲都唔係味精的感覺架!

好長氣添仲有野要提大家食沾麵都大口大口地吃吧!因為湯一冷了就不好吃了!真的吃得慢但湯又涼了的話可以試試請店員換一碗湯給你我見有人會咁做的!問題唔大的!

最後,剩下的湯可以用黎進行最後一個步驟就係「湯割」的步驟喇!即注入清湯或煮完麵的水的步驟,是日本人吃沾麵一個重要的環節。加入的湯或水一定要夠熱,混落原本凍左的湯中,飲下去先夠好味!記住唔好漏左依個步驟啊!

池袋店在巷子的頭,好易見到!
like我的FANPAGE,有new post第一時間通知您!
http://www.facebook.com/pages/Niceplay-Series-TOKYO/343324265794053

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 沾麵的確實價錢忘記了!好像是950YEN,反正就是不超過1000YEN的!

      刪除
  2. 好介紹,有機會要試試,thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意吃沾麵的就應該要去試試了! 多謝你的支持呢!有什麼食店想知道好不好吃都可以問我,我有吃過的就會介紹給你們呢!

      刪除
  3. 版面靚,文章有用,支持支持!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在學習當中,想將版面整得美觀同方便使用呢!多謝支持!

      刪除